Fokozott ellenőrzés kezdődik hétfőtől a Liszt Ferenc-repülőtéren
Az akció január 31. éjfélig tart.
Az akció január 31. éjfélig tart.
Utasrosszullét miatt Budapesten szakította meg útját a Turkish Airlines járata.
Évi hárommillió utast szolgálhat ki a kibővített légikikötő.
Csak azért kell elkölteni 1600 milliárd forintot a Liszt Ferenc-reptérre, hogy a brit legénybúcsúsok tisztább WC-ben vizelhessenek? A Duma Aktuál talált egy sokkal kézenfekvőbb választ: ezután a kormánypárti tüntetések miatt nem kell majd lezárni a várost, mert lehet Ferihegyen is vonulni.
Változatlanul nyomást gyakorolva, de már hatalmas felárat is beígérve csavarná ki a kormány a budapesti repülőteret a külföldi üzemeltetők kezéből. Lehetőleg még a választások előtt.
A 24.hu információi szerint az állam akár 1600 milliárd forintot is hajlandó adni a reptérért.
A miniszterelnök szerint olyan fejlesztések jöhetnek, amelyek több osztállyal is felértékelik a repteret és a Budapestet is.
A lap szerint Orbán még az országgyűlési választások előtt le akarja zárni az ügyet.
A biztonsági szkenner óránként közel ezer utas átvizsgálására is képes.
A katolikus egyházfő budapesti látogatása után Pozsonyba utazik.
A magyar kormány korábban rendeletben tiltotta meg, hogy a légiirányítók sztrájkoljanak.
A légi irányítók kedden tartottak volna munkabeszüntetést.
Még a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is megnőtt a várakozási idő. [Frissítés: helyreállt a rendszer.]
Csaknem száz védett kétéltűt találtak a vámosok.
A berlini járat utasai állítják: minden szükséges dokumentummal rendelkeztek, a légitársaság mégis a beszállókapunál hagyta őket.
A miniszterelnököt a V4-ekkel és a francia elnökkel tartott sajtótájékoztatóján kérdezték erről.
Ötszáz forint közelében jár a benzin átlagos ára; a kormány választás előtti osztogatása még jobban növelheti az inflációt; a miniszterelnök és a kormánysajtó is állítja, közel jár az állam a Liszt Ferenc Repülőtér megvásárlásához. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Többek között kifejlesztenek egy felhőalapú légiáru-kezelési rendszert, és fenntartható repülőgép-üzemanyagot hoznak létre.
A 16.00-és madridi gép nem tudta behúzni az orrfutóját felszállás után, de rendben le tudott szállni.